
Contact
Contact formulier
- 06 – 251 66 846
- 06 – 251 66 846
PiP dagbesteding
Jan Tooroplaan 4
2282 VD Rijswijk
Klachtenprocedure
Niet tevreden? Laat het ons weten.
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de zorg of ondersteuning die jij van ons ontvangt. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Dan willen we graag weten wat we niet goed doen.
De volgende stappen helpen jou verder met jouw klacht.
Geef jouw klacht door op een rustig moment aan de begeleiders van PiP dagbesteding. Maak een afspraak om de klacht te bespreken en als je wil kan je iemand meenemen uit jouw omgeving, bijvoorbeeld je ouder(s), verzorger(s) of een vriend of vriendin.
Komen we in dit gesprek er samen niet uit? Dan kun je naar stap 2.
PiP dagbesteding is aangesloten bij geschilleninstantie ‘De ZorgProfessional’. Daar kun je terecht met je klacht. De klachtenfunctionaris is mevrouw W. Verwoerd, zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 – 483 78 017 of info@willekeverwoerd.nl.
De klachtenfunctionaris werkt onafhankelijk en onpartijdig.
Ze ondersteunt bij het bespreekbaar maken van klachten of onvrede. Ook bemiddelt zij bij conflicten. Daarnaast adviseert en ondersteunt zij bij het indienen van officiële klachten.
Wil je meer informatie? Hier vind je de folder van geschilleninstantie ‘De ZorgProfessional’
Aan het inschakelen van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden.
Komen jullie er samen niet uit? Of ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Ga dan naar stap 3
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met de oplossing van jouw klacht door de klachtenfunctionaris. Je kunt je klacht dan laten beoordelen door de geschilleninstantie.
De klachtenfunctionaris kan je hierbij ook ondersteunen.
Wil je meer informatie? Hier vind je de folder van geschilleninstantie ‘De ZorgProfessional’
Aan het melden van een officiële klacht bij de Geschilleninstantie zijn geen kosten verbonden.